środa, 2 kwietnia 2014

Szafka malowana w kwiaty :)

Witam :)
           Dzisiaj będzie nietypowy post, gdyż nie będzie związany z malowaniem na szkle:)
Jest to pewien eksperyment, nad którym przez pewien czas pracowałam. Chciałam tym postem usprawiedliwić moją nieobecność na blogu, jak również niewstawianie nowych prac. :) 
            Otóż szafka, a konkretnie maszyna do szycia została przyozdobiona motywem kwiatowym, na prośbę mojej siostry. Bazą dla kwiatów, była warstwa kremowego lakieru akrylowego, którym moja siostra pokryła całą maszynę. Sam wzór zajął mi 1 h, natomiast malowanie parę dni, gdyż kładłam kilka warstw lakieru akrylowego.  
            Efekt jest niezły, oprócz paru niedociągnięć. Najbardziej zadowolona z efektu trójwymiarowych kwiatów oraz z cieni na liściach. Jest to moja pierwsza taka praca, także muszę się jeszcze wiele nauczyć,ale mogę z całą pewnością rzec, że technika ta zagości w mojej twórczości na dłużej :). 
               
                                                            Efekt końcowy :)                                                              



                                                  Maszyna do szycia przed ozdobieniem :

      



                                                 Maszyna po ozdobieniu 

















 


 Maszyna przed :


















Maszyna po ozdobieniu :













Teraz zabieram się za następny projekt, też związany z malowaniem na drewnie tylko, tym razem wykorzystam do niego farby akrylowe. Proszę ślicznie o komentarze i opinię na temat zamieszczonego tu  dzisiaj eksperymentu.  :))) Zapraszam ponownie :) 

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł, uwielbiam takie zestawienia kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie dziękuję, ja również lubię takie zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna szafeczka ;)

    Joasia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szafka jest cudowna! <3 Widziałam "na żywo" :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje pszczółko :D Cieszę się, że Ci się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Robi wrażenie ..cudowna przemiana !!
    I te kolory bomba !! :D
    Pozdrawiam :D
    Dona
    towemniegra.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje Dona :D Cieszę, że Ci się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak teraz szafka jest o wiele fajniejsza :) ma swój styl!

    OdpowiedzUsuń