sobota, 9 czerwca 2012

Wielowymiarowa kula :)

Hey wszystkim :)
Jak obiecałam wstawiam kulę w całej okazałości :) Gdy skończyłam tą pracę przyszło mi na myśl jedno określenie: wielowymiarowa :D Efekt jest ciekawy, aczkolwiek oczekiwałam innego. Zaletą jest że przy różnych oświetleniach, podświetleniu kula prezentuje się inaczej. Muszę przyznać, że ta praca zajęła mi więcej czasu niż przypuszczałam. Najważniejsze, że pierwszej klientce - pani Basi przypadła do gustu :) To jest najważniejsze. Titania yng Nghymru dziękuję bardzo za przydatne rady :) One wiele dla mnie znaczą. Tak samo jak to, że dodałaś mnie do swojej listy :D Czuję, że coś ruszyło i że zaczynam robić postępy. Niestety nie mogłam zrobić zdjęć na dworze, ponieważ pogoda nie dopisała, a termin oddania pracy mijał nieubłaganie. Mam nadzieję, że mimo tego zdjęcia oddają efekt wielowymiarowości kuli :) Wstawiam pracę w kilku odsłonach.
I Przy naturalnym oświetleniu :





II Bez naświetlenia 



III Z podgrzewaczem, przy zgaszonym świetle 






 IV Przy podgrzewaczu i świetle żarówki 




Czekam na opinie na temat kuli :) Pozdrawiam wszystkim czytających i proszę o komentarze :D

13 komentarzy:

  1. Piękna ♥

    PK

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia ;)
    Tzn.. Kula jest śliczna ;)

    3mam kciuki za dalszy rozwój artystyczny ;*


    A.

    OdpowiedzUsuń
  3. kula wyszła b. ciekawie
    najbardziej podobają mi sie te obłoczki na niebieskim niebie :)- mają taką specyficzną teksturę
    te farbki to chyba ceramiczne czy specjalnie dodawałaś nieprzezroczystej farbki?
    uważaj na duze świeczki - szkło może się nagrzać i peknąc a szkoda by było :)
    no to skoro nabrałaś rozpedu to czekam na kolejne malowane prace. robisz postęp.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Titania yng Nghymru :)
    Mieszałam farbę kryjącą z przezroczystą i na nie kładłam jeszcze raz kryjącą :) Niestety z braku podgrzewacza użyłam wyższej świeczki, ale tylko na potrzeby zrobienia zdjęcia. Dziękuję jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyszła tak kula ;) Jest taka magiczna :)
    Oby tak dalej Agatka ;*
    - anonimowa ewa ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny efekt. a fale i obłoki - bomba! serdeczności ślę i czekam na kolejne zdjęcia prac. pozdrawiam, e. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Niekiedy i Bazgrająca :) :D Niezmiernie się cieszę, że Wam się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała kula :-) efekt jest niesamowity :-) Kula prezentuje się świetnie :-) bardzo mi się podoba :-) Pozdrawiam serdecznie. Tak trzymaj Agatko! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Rafał :) Cieszę się, że Ci się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna! Pięknie wygląda podświetlona... Masz talent dziewczyno :)

    OdpowiedzUsuń