środa, 29 sierpnia 2012

Góry we mgle :)

Hey :)
Dzisiaj przedstawiam Wam obrazek, który robiłam na zamówienie - góry we mgle. Gdyby nie dykta z tyłu, byłby to witraż, a tak powstał obraz prawie olejny,ale nasz klient nasz pan :)  Efekt dość zadowalający i zaskakujący. Co prawda już nie pierwszy raz powstają fantastyczne barwy, które w zamierzeniu miały być inne, ale zawsze mam wrażenie, że to jest jakaś swoista magia tych farb. Tak więc obraz, który przedstawiam jest zmodyfikowaną wersją witrażu - gór nocą, który  znajduje się w 2. poście. 
Nigdy nie lubię powtarzać swoich prac, dlatego chcąc nadać inny klimat, zrobiłam krajobraz we mgle, nad ranem. Zostało mi jeszcze jedno zamówienie - Maki na szybach w kredensie. Jak tylko zacznę wstawię etapy pracy :) 

Pozdrawiam serdecznie i proszę o opinie w komentarzach :))

13 komentarzy:

  1. Bardzo ładny obrazek ;)
    Ale moje serce zdobył mostek z rzeczką ;))
    Joasia.

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie też urzekł mostek.i fajna faktura ośnieżonych/ zamglonych drzew. pozdrawiam, e.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję dziewczyny :) Nie wiem czy temat gór we mgle, mnie po prostu nie przerósł.Jestem wdzięczna za opinie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie cudny! :D

    zapraszam do mnie: http://sabciahandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba :)
    Pomysł i wykonanie ..świetne .Jedynie zmieniłabym kolor obramowania dachu na srebrny .Ale to tylko takie moje odczucie ;)Pozdrawiam .


    http://towemniegra.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję dona72 :) Rzeczywiście kolor srebrny by lepiej pasował, ale klientka chciała złote obramowanie : "Nasz klient nasz Pan" :) Niezwykle mi ciepło, że obrazek się podoba ;D Szczególnie, że bardzo cenię twoją twórczość i twoją opinię :) Zapraszam ponownie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne :) Ja bym chyba nie miała tyle cierpliwości żeby coś takiego zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Monika :) kwestia rozluźnienia się jak dla mnie :D ja się w tym zatracam więc nie zwracam uwagi na cierpliwość :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ..Pozwoliłam sobie wyróżnić ten blog. Zapraszam na blog

    towemniegra.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Dona to dla mnie wielki zaszczyt i ogromnie miła niespodzianka !! :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cała przyjemność po mojej stronie !! Pozdrawiam Dona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo łady obrazek :) zapraszam również do mnie mojesketis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń