sobota, 17 maja 2014

Grecki słoik czyli listki wyglądające z okienka :)

Witam :)
Dzisiaj chciałam pokazać Wam słoik, który zrobiłam jakiś czas temu. Kształt słoika zainspirował mnie do zrobienia portalu, z  listkami wystającymi z okienka :D. W pierwotnej wersji słoik miał być inny, ale czasami rzecz, która pójdzie nie po naszej myśli, dodaje dużo uroku naszej pracy. W tym wypadku było to użycie koloru białego, który rozświetlił nasz słoik :) , a także złote gałązki, które w przypływie weny zaczęły pojawiać się niekontrolowanie :).Wszystko to przydało pracy greckiego klimatu. A Wam co najbardziej się podoba ? :)
Efekt Kochani ocenicie sami :)
Oto zdjęcia :D


Zdjęcia w świetle dziennym :)
































Photos by Paulo :) 
Proszę ślicznie o komentarze ! :D W nich piszcie swoje skojarzenia o odczucia związane ze słoikiem :)
Do następnego razu :)

11 komentarzy:

  1. Bardzo ładny słoik. :) Przyznam, że mi nasunęło się skojarzenia a miejscami bardziej orientalnymi ale przede wszystkim przez materiał, którym nakryłaś wieczko. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z poprzedniczą, kawałek chustki dopełnia całości, można wyczuć klimat greckich piwnic z winami ;D

    Joasia ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Wam pięknie dziewczyny ! :) Przyznam, że bez chustki czegoś mi brakowało, dlatego też powstało takie nakrycie :) Cieszę się, że Wam się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słoik nabrał egzotycznego wyrazu :) świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Dorothy Frost :) Niezmiernie mi miło, że Ci sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uchwyciłaś klimat rewelacyjnie ..jak dla mnie bomba :D
    ..może teraz ciąg dalszy , taka egzotyczna seria :D
    ..coś czuje, że japońskie klimaty wyszłyby Ci rewelacyjnie ! Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Dona ! :D Właśnie w planach jest akwarium w stylu japońskim i sakura na ścianę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Małe cudo :) Przyznam, że odrobinę bardziej wolę słoik (aż żal mi to dzieło nazywać słoikiem), kiedy znajduje się w cieniu, ale tylko dlatego, że wolę te ciemniejsze odcienie, są bardzo dostojne, eleganckie i bardziej naturalne, barwy natury ;) zwłaszcza liście, jak prawdziwe, dopiero co zebrane z ziemi, piękne!
    Z Grecją skojarzyło mi się tylko winogrono (a i to też niekoniecznie, bo jeszcze z Włochami itd.), natomiast całość (głównie przez bordowe przykrycie) przywiodła mi na myśl kraje arabskie. Sama kompozycja rysunku zaś i złote gałęzie wyglądają jak dzieło elfów :)
    Oczywiście wersję "na słońcu" również podziwiam, ciekawa jestem jak to cacko się prezentuje w nocy np. ze światełkiem herbacianym (no dobrze, z tea lightem, nie lubię tego anglicyzmu ;p) jako lampion. Zapewne magicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Ellena :) Ja też jestem fanką ciemniejszych barw uzyskanych w witrażu :) Pomysł na słoik był taki, żeby namalować liście, winogrona i okno gotyckie, a potem do tego doszło białe tło i złote gałązki :)..Dziękuję bardzo za opinię :) Bardzo się cieszę, że przypadł Ci "mój słoik" do gustu :) Uważam, że w szkle kryje się duży potencjał, który wydobywają farby witrażowe :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny rysunek - bardzo mi się spodobał - kolorystyka i łączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń