środa, 19 lutego 2014

Pałac Tadż Mahal :)

Witam Moi drodzy ! :)
        Po bardzo długiej przerwie, w końcu zawitałam na ten blog :) Niestety egzaminy i choroba troszeczkę mnie oddaliły od malowania co za tym idzie również od dzielenia się z wami moimi pracami. 
Na szczęście wracam już na właściwą ścieżkę i nie zamierzam po raz długi opuścić bloga. 
Uroczyście przyrzekam nie opuszczać mojej strony, rozwijać się dalej, bardziej się starać i doskonalić :)
To tak słowem wstępu :)

       Chciałam podzielić się z Wami jedną z moich najciekawszych prac mianowicie "Pałacem Tadż Mahal" :)
Pomysł wyszedł spontanicznie. Butelka skojarzyła mi się z kopułami tego przepięknego budynku i w głowie powstał obraz miniaturowego Tadż Mahal :) Później jednak wyobraźnia wzięła górę i odeszłam od pierwotnego pomysłu by pałac stał się bardziej kolorowy i żywy :)

       Butelka ta była przeznaczona na prezent dla mojej Cioci. Na wykonanie jej miałam 5 dni, stąd też przepraszam za jakość zdjęć, gdyż nie miałam czasu na zrobienie ich w naturalnym świetle. 

       Proszę o opinie na temat pałacyku :)oraz o skojarzenia z nim związane :) Ja w sumie jestem zadowolona, ale wiadomo, że zawsze może być lepiej :) Na koniec powiem, że mam kilka nowych pomysłów na prace, które będę w niedługim czasie realizować :) Niedługo znów tu zajrzę, z nowymi pomysłami :)










8 komentarzy:

  1. dobre skojarzenie :) kolorystyka i wykonanie też mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie Ci to wyszło ;*

    Asia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się, jestem jak najbardziej na tak! Myślę, że jak zajmiesz się malowaniem na szkle tak "poważniej" , będziesz się w tym szkolić, to kiedyś będziesz tworzyła na prawdę świetne prace ;]

    Ruda

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Ruda za wiarę we mnie :). Zapraszam ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne kolory ! Pomysł również :D Naprawdę piękna butelka !! Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne kolory ! Pomysł również :D Naprawdę piękna butelka !! Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Dominika :) Ten kształt skojarzył mi się z pałacem taj mahal, a w sztuce wszystko możliwe i dlatego powstała miniaturka tego pałacu z mojej wyobraźni :) Pozdrawiam również :D

    OdpowiedzUsuń