niedziela, 12 lutego 2012

Początek

Hey :)
Za moimi oknami zima jak z bajki. Zamarznięte drzewa, wszędzie skrzący się śnieg, promienie słoneczne dające białą poświatę i w pośrodku tym ja, zachwycona jak małe dziecko :). Idealne natchnienie dla artysty :). Szkoda tylko, że jest tak zimno. Piękno zimy lubię podziwiać jednak za oknem, w domu natomiast staram się otaczać ciepłymi barwami. To tak słowem wstępu :). Swoją przygodę z malowaniem na szkle zaczęłam w II klasie liceum, czyli niecałe jakieś 2 lata temu. Mimo to pasja ta wypełniła cały mój wolny czas, a życie stało się niesamowicie kolorowe i piękne. Bloga założyłam z myślą o znajomych, którzy dłuższy czas mnie na to namawiali. Co oczekuje w związku z tym? Jeszcze nie wiem. Na pewno chciałabym się rozwijać w tej trudnej sztuce, poznać opinie na temat moich prac i poznać ludzi których łączy ze mną ta właśnie pasja :) 
Miło byłoby mi jeżeli przyjęłybyście  mnie w wasz krąg drogie bloggerki :) 
Pozdrawiam ciepło z nutką optymistyczną na nowe jutro :)
Arwen 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz