poniedziałek, 18 lipca 2016

Malowany dzwonek ^^

Witam :)
Dzisiaj będzie o ozdabianiu rzeczy użytkowych. Na pewno mieliście kiedyś tak, że wypatrywaliście wzrokiem co tu jeszcze ozdobić :) Traf chciał, że trafiło na dzwoneczek siostry :) Był to okres kiedy odkrywałam farby akrylowe, więc dzwoneczek został ozdobiony akrylowymi magnoliami. Ten motyw bardzo mi się spodobał, kiedy malowałam drzewo magnolii na drewnianej szkatułce. Postawiłam więc go powtórzyć, gdyż w wyobraźni już widziałam jak szary, zwyczajny dzwonek zostaje otulony białą farbą i zyskuje przepiękne różowo -fioletowe barwy :)




                                                                             
                                                                             
                                                                               
 Do wzoru kwiatowego użyłam farb akrylowych :
                                                        - Renesans - Maxi Acryl różowy, nr 44
                                                        - Renesans - Maxi Acryl biały, nr 1
                                                        -Ferrario, Magenta, nr 16 - Perełka ! :)
                                                        -Renesans, Zieleń Oliwkowa, nr 30


     

                                                                             

Natomiast do uzupełniania kwiatowego wzoru zastosowałam relief złoty firmy Decorfin, który sprawdzi się zarówno jako kontur do szkła, drewna jak i jako ozdobnik do metalowych powierzchni, :)

Na dole dzwoneczka zrobiłam złotą obramówkę, aby dopelnić całość wzoru :)




                             
                             
Efekt końcowy :)




Dla mnie dzwoneczek stał się teraz idealną ozdobą, która przyda każdemu zakątkowi pomieszczenia dozę romantyczności :D 
Jak podoba Wam się dzwoneczek ozdobiony magnoliami ? :) Piszcie w komentarzach wasze odczucia ; ) Już za parę dni wstawię zdjęcia nowego projektu, który jest jeszcze w fazie przygotowawczej :) 

Do "usłyszenia" ! :D 

3 komentarze: