wtorek, 21 lipca 2015

Róża w otoczeniu esów i floresów :D Część I - c.d.n

Hey :)

Jak już pisałam, a nie rzucam słów na wiatr, powracam z nową pracą i nową historią :)

  W dzisiejszym kręgu zainteresowania znajduje się odnowiona szafa z motywem  roślinnym a dokładniej róże w otoczeniu esów floresów :) Jest to już mój drugi projekt związany z akrylami i myślę, że ta technika zostanie ze mną na dłużej :D gdyż dobrze się w niej czuje i mogę robić to co uwielbiam czyli na nowo odkrywać barwy, mieszać kolory i eksperymentować :D Szafa jest prezentem dla rodziców :) Moja siostra przemalowała szafę na kremowo a ja zrobiłam malunek. 




Etapy pracy :

 Na początku powstał szablon, który jest mojego autorstwa. Później spędziłam cały dzień na próbach  malowania róż i różnych kwiatów :)  Kiedy już zebrałam w sobie całą odwagę wzór przesniosłam na szafę :) I tu napotkałam jeden z problemów przy malowaniu, któryego przyczyną była mianowicie  poprzednia warstwa kremowego lakieru akrylowego nałożona na szafę. A co za tym idzie, farby nie wnikały w drewno, ale wręcz "ślizgały się" na drewnie i blakły. Jedynym sposobem było pokrycie malunku kilkoma warstwami farb, aby nie przenikał pod nimi kolor kremowy. 







Tutaj róża w powiększeniu :)


Róża w świetle dziennym 




Róża o wieczorowej porze :)



Na pewno zwróciliście uwagę, że w tytule pracy jest część I. Jesteście bardzo spostrzegawczy i macie rację :) !

Ponieważ nie jest to  koniec pracy ale dopiero jej I część :D A tu mam dla Was niespodziankę ! :D

Gdyż to wy pomożecie mi w dokończeniu wzoru na szafie. Przygotowałam dla Was zatem 3 szablony :D Zatem do dzieła !

                                                  Oto szablon  nr 1 ( na ukos )  :) 



Szablon nr 2 (na prosto )






 Szablon nr 3 (czyli bez zmian :)



I pytanie do Was :) Jaki wzór waszym zdaniem najlepiej ozdabia szafę ? :) W komentarzach piszcie nr 1 (na ukos), nr 2 (na prosto) i nr 3 (bez zmian) :D Jestem ciekawa, który wzór najbardziej przypadł Wam do gustu :) Liczę na WAS :D  Proszę także o komentarze czy Wam się podoba ozdobiona szafa i czy malowaliście kiedyś na meblach akrylami :D Ciąg dalszy nastąpi......za niedługo :) Czekajcie na II część postu, w ktorym przedstawię szafę w całęj okazałości z dokończonym wzorem :)


2 komentarze: