piątek, 14 marca 2014

Malowane drzewo Gondoru :)

Witam :)
     Ten kto czytał "Władcą Pierścieni", czy oglądał chociaż film na pewno na podstawie tytułu postu ma już pewne domysły, co ujrzy za chwilę :)
     Praca ta była prezentem dla mojej siostry, która jest miłośniczką LOTR :) W internecie jest pełno wzorów drzewa Gondoru. Ja jednak oprócz tego  potrzebowałam ładnej oprawy a przy okazji przemyciłam splot celtycki :). Dodatkiem do prezentu był napis w tolkienowskim języku  elfickim, który uwieńczył moją pracę. 
     Efekt pracy mnie bardzo zaskoczył. Szczególnie oprawa, czyli tło nabrało bardzo głębokiego zielonego koloru, z naturalnymi prześwitami.
 
                                                        Praca w trakcie malowania 

 





                                                  Drzewo w naturalnym świetle :)





                                 


Zapraszam serdecznie do komentowania i wyrażania swoich opinii :)

6 komentarzy:

  1. Przepiękne drzewo Gondoru ;d ;*
    Czekam na więcej prac ;D

    Joasia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie dziękuję Asiu :* i zapraszam ponownie na bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, nie mam pojęcia o tym filmie- drzewie :D ale.. praca robi wrażenie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje Kinga :) Miło mi słyszeć, że Ci się podoba ; D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna i precyzyjna praca.
    Świetny pomysł na prezent, wzór celtycki idealnie tu pasuje.
    Piękne Agatko :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje Aniu :) Cieszę się, że trafiłam w Twój gust :)

    OdpowiedzUsuń