niedziela, 20 maja 2012

Kula :)

Hey :)
 Należą się wszystkim przeprosiny, za to, że tak bardzo zaniedbałam blog. Niestety, najpierw matura, a później kula poświęcała całkowicie mój czas. Tak kula...Muszę przyznać, że to dzieło, przy której najbardziej się napracowałam a jest dopiero w połowie. Mój dobry kolega jednak podsunął mi pewien pomysł. Otóż wstawię kulę w dwóch etapach : w 50. % zrobienia i końcowy efekt ; D W sumie mam co do tej pracy mieszane uczucia...Z jednej strony mi się podoba, z drugiej coś mi brakuje. Mam nadzieję, że efekt 
końcowy zaskoczy mnie pozytywnie :)                                                                                                           A oto zdjęcia :)





 Wzięłam rady do serca co do fotografowania :) Mam nadzieję, że jest postęp ; D Dużo pracy jeszcze przede mną. Proszę o cierpliwe wyczekiwanie efektu końcowego :) Proszę ślicznie o opinie na temat tej pracy na tym etapie ; D


Pozdrawiam Ayra :D

7 komentarzy:

  1. Śliczna jest ta latarnia ;) Wygląda piękniej niż w zarysie kiedy widziałam projekt ;d
    Szczególnie podoba mi się ujęcie ostatnie z ogrodem w tle ;)
    Besos ;*

    Asia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie dziękuję Asiu :* :) Cieszę, że Ci się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kula jest super. Naprawdę robi niesamowite wrażenie, a jest dopiero w połowie. Czekam na końcowy efekt i myslę że w finale będzie świetny i pozytywnie zaskakujący :-) Pozdrawiam serdecznie i życzę miłej i owocnej pracy nad kulą :-) Rafał Kozieł

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna kula, ciekawe jak świeci latarnia w ciemności, juz sobie to wyobrażam :-) pozdr. mowida:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Rafał i Mowida za niezwykle ciepłe słowa i tym samym dodanie otuchy :) pozdrawiam również ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa praca i ładna tematyka, no i widze, poprawę w fotografowaniu zdjęć, na słoncu wygląda to o wiele ładnej:)

    troszkę zdziwił mnie układ malunku na tej kuli - czy tam połowa kuli nie jest pomalowana?
    uważaj na złota konturówkę i ciemne farbki (w tym wypadku kolor bordowy) przy nich widać najbardziej niedomowalowania i przemalowania, to przeważnie zawsze jest dosyc trudne i wymaga dokladnosci i zrecznosci

    dodam blog do swojej listy i czekam na kolejne malowane prace :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie ma sprawy :) koszulka jest na sprzedaż :)

    OdpowiedzUsuń