piątek, 24 lutego 2012

Rozpogodzenie :)

Hmm...Nie wiem jak mam zacząć pisać, bo nasuwają mi się różne wątki. 
Po pierwsze blog jak na razie wieje pustką...Jeżeli ktoś zajrzy na moją stronę, to proszę ślicznie o komentarze. Nie panikuje, nie dramatyzuje, ale....Od pewnego czasu już poznaje świat blogowy. Zanim jeszcze założyłam swój, widziałam jak wiele potrafią zdziałać ciepłe komentarze,jak potrafią dać powera do pracy :)
Miałam więc zawsze marzenie, żeby stać się częścią takiej artystycznej społeczności :) Nawzajem się inspirować, pomagać sobie, doradzać i bawić się sztuką :).

Wydźwięk pierwszej części wstępu w tym moje pokuszenie się o zwrócenie się do całej bloggowej braci artystycznej jest spowodowane moim aktualnym stanem zdrowia, czyli jelitówką :(. Czuje się dosłownie okropnie i wszystko widzę w czarnych barwach. Z związku z tym trochę zasmuciło mnie, że nie ma żadnego komentarza. Koniec jednak użalania się nad sobą !

A teraz właściwy wstęp :)
W związku z paskudną pogodą, dzisiaj zamieszczam zdjęcia szybek w  kredensie, które zrobiłam z myślą o ociepleniu kuchni jakimś kolorowym akcentem :) Efekt domownikom i samej autorce się podoba :) Kredens zyskał nowe życie :) A oto zdjęcia :)








A tak wygląda kredens w całości :)

Muszę powiedzieć, że efekt końcowy bardzo mi się podoba :)
 A tak refleksyjnie, to zamieszczając zdjęcia dotarło do mnie 
dlaczego pokochałam malowanie na szkle. Przede wszystkim 
urzekła mnie zmienność barw, w zależności od pory 
dnia, naświetlenia :), czyli to co sprawia, że prace żyją własnym życiem :) 
I tu drodzy czytelnicy zostawiam otwarte  pytanie do was :) 
Co sprawiło, że wy pokochaliście swoje hobby? :)
Pozdrawiam ciepło :)

6 komentarzy:

  1. Oooo, nareszcie jakaś nowa notka ; )
    Wiesz że kibicuję Twojemu malowaniu xD ( a wiesz że będę mieć małe zmiany z pokoju ;d ) Więc mam nadzieję że ten komentarz sprawi że poczujesz się czymkolwiek zainspirowana ;) 3maj się ;*

    Asia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asia:* Ty mnie zawsze inspirujesz ; D

      Usuń
  2. Ej piękne to ♥


    P.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie przyozdobiłaś szyby w kredensie. dodały koloru meblowi :)
    teraz tylko uważaj na mycie szyb detergentami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Titania yng Nghymru :) Kredens jest objęty specjalnym nadzorem :)

    OdpowiedzUsuń